Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Sander Meer - WaarBenJij.nu Banff - Reisverslag uit Banff, Canada van Sander Meer - WaarBenJij.nu

Banff

Door: Ramon

Blijf op de hoogte en volg Sander

10 September 2011 | Canada, Banff

Vandaag hadden we een hele dag in Banff, waar een heerlijke 30 graden was voorspeld. We besloten het lekker rustig aan te doen, want tot aan de terugreis wordt het een hoop reizen.
We hebben ontbeten in de bijzonder sfeervolle ontbijtruimte (*NOT*) die cynisch genoeg 'The Conclave' heette. Mochten de kardinalen in deze ruimte een nieuwe paus moeten kiezen dan denken we dat ze een stuk sneller klaar zouden zijn dan in de Sixtijnse Kapel.
Hierna zijn we met de kabelbaan The Sulphur Mountain opgegaan waar we een prachtig uitzicht hadden op Banff en omgeving. Tevens was de top vergeven van erg brutale grond eekhoorns die toch ook wel erg grappig waren met hun gestress en onderlinge gebekvecht.
Na de kabelbaan zijn we de stad ingegaan en wat gewinkeld. Lekker rustig aan gedaan!
We hebben gegeten bij Eddie's waar je je eigen burger kunt samenstellen. Los van een echt super hamburgertent was ook de bediening erg goed. We zijn ze anders tegengekomen. Aanrader! Wel hadden we een apart voorafje! We hebben een foto bijgevoegd, en jullie mogen raden wat het was :-)
Goed, morgen naar Revelstoke, door Yoho National Park. We hebben overigens niets gemerkt van de aardbeving vlakbij Tofino vandaag, dus dat viel allemaal weer mee!