Vernon - Osoyoos - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Sander Meer - WaarBenJij.nu Vernon - Osoyoos - Reisverslag uit Osoyoos, Canada van Sander Meer - WaarBenJij.nu

Vernon - Osoyoos

Door: Ramon

Blijf op de hoogte en volg Sander

13 September 2011 | Canada, Osoyoos

Het begint inmiddels vies warm te worden! We zijn vandaag naar Osoyoos gereden, wat aan de Amerikaans - Canadese grens ligt, en het was vandaag boven de 30 graden. Kleffe bende dus en hard werken voor de airco. We waren op tijd vertrokken en wilden onderweg stoppen bij een ghost town, verlaten stadjes uit vroeger tijden. Er zou er vlak een bij de eindbestemming liggen, maar dat bleek niet meer dan een drietal kapotte schuren te zijn. We hadden gehoopt op het echte oude westen, maar dat vind je hier blijkbaar niet meer. Waarschijnlijk hadden we meer in het noorden, in de oude goudzoek gebieden, meer geluk gehad. Desalniettemin leverde het mooie plaatjes op. We reden door het Canadese wij gebied, met talloze wijnranken! Apart om te zien, maar de temperatuur was er ook zeker naar. Sterker nog, het heeft hier zelfs een klein woestijntje, de zogenaamde pocketdesert! We konden een rondleiding doen, maar die begon pas over een uur of twee, en dat duurde ons te lang. We zijn richting het hotel gegaan, waar we al konden inchecken zodat we de rest van de middag aan het strand aan het warmste meer van Canada hebben gelegen. Ook is er nog gezwommen waar zeer confronterende foto's zijn gemaakt. Krappe drie weken Amerikaans voer mist zijn uitwerking blijkbaar niet. Dat wordt zwaar aan de diëten in Nederland. Over Nederland gesproken, overmorgen vliegen we al weer terug, zodat er al met een voorzichtig oog op de koffer wordt gekeken om ons af te vragen hoe het er allemaal in moet gaan passen.
Morgen onze laatste stop in Harrison Hot Springs!

• 13 September 2011 - 04:54

Hannie Broekhuis:

Hallo Canada reizigers,
    Het zit er bijna op. Veel plezier nog. En see you soon!
    Vast goede reis,
    groetjes,
    Hannie

• 13 September 2011 - 05:52

Linda:

Geniet er nog lekker van. Bereid jullie maar voor op een ander seizoen en andere cultuur...
    Gr Linda

• 13 September 2011 - 06:12

Monique:

Ondanks het mooie weer toch 2 spierwitte lijven in een meertje ;-)

Geniet nog lekker van je 2 laatste dagen.

Groetjes,
    Monique

• 13 September 2011 - 08:05

Annerike:

Leuk, die vogel

• 13 September 2011 - 09:41

Siep En Renske:

Het blijft leuk jullie reis te volgen. We zullen het missen om 's morgens jullie reisverslag te lezen. En...we zagen iets dat op een vetrimpel leek!!! Dus straks geen fastfood meer maar magere yoghurt.