Banff - Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Sander Meer - WaarBenJij.nu Banff - Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Sander Meer - WaarBenJij.nu

Banff - Revelstoke

Door: Ramon

Blijf op de hoogte en volg Sander

11 September 2011 | Canada, Revelstoke

We zijn ernstig teleurgesteld. We kregen zoveel reacties, wat we erg leuk vonden! Om jullie te bedanken hebben we speciaal een prijsvraag gemaakt met de vraag wat het voorafje was gisteren en de prijs was de reis die wij hadden voor 4 personen, en wat denk je? Wat denk je? Nul response! Niks nada noppie! Jammer hoor!
Nou, voor wie het nog moge interesseren, het waren gefrituurde augurken. En we zeggen lekker niet of ze lekker waren :-P Uiteraard is de inschrijving nu gesloten.
Goed! Vandaag was het een reisdag, zoals tot onze terugreis woensdag iedere dag zal zijn. Vandaag gingen we van Banff naar Revelstoke. We zijn onderweg als eerste gestopt bij Johnston Canyon waar we een korte tocht liepen naar een paar prachtige watervallen! Erg mooi, en ook een hoop uitleg weer onderweg. Later op de route zijn we gestopt bij the spiral tunnels viewpoint: een trein tunnel die als een soort van kurkentrekker door een berg heen gaat! We zagen op een gegeven moment op drie plekken dezelfde trein!
Weer doorgereden zijn we gestopt bij The Natural Bridge, een door een rivier uitgesleten stuk rots, waardoor er een brug ontstond.
Als laatste zijn we gestopt bij Emerald Lake, een strak blauw meer, prachtig gelegen tussen bergen en bos. Ook erg mooi en een hoop Kodak momentjes! We zijn ook nog nieuw wildlife tegengekomen, twee zogenaamde Big Horn sheep die langs de weg liep te scharrelen.
Uiteindelijk kwamen we aan in Revelstoke, waar we weer een tijdzone verder zijn, we zitten weer op 9 uur van Nederland. Revelstoke is verder een bijzonder doods stadje, maar er schijnt een leuk spoorwegmuseum te zijn wat we morgen gaan uitchecken. Morgen gaan we verder naar Vernon, langzaam richting het vliegveld....

• 11 September 2011 - 05:00

Linda:

Mensen, de prijsvraag was gewoon te moeilijk! Ik weet dat Ramon iets met augurken heeft sinds hij ze zelf kweekt, maar ik dacht meer aan gefrituurde beer ofzo!
    Geniet nopg lekker

• 11 September 2011 - 10:48

Siep En Renske:

We vonden het een beetje een dubieuze prijsvraag! Blijkt ook wel als je een dag daarna pas ziet wat je kunt winnen! We hadden eerst die hamburger op de kever in het vizier. Blijkt dat het om die augurkjes ging. Veel plezier nog samen en wat hebben jullie toch super weer daar. Hier onweer, blikseminslagen en regen: ook gezellig:(